Isnin, 23 Januari 2012

MAKIN LAMA,,,MAKIN JAUH





SORRY I CAN'T BE PERFECT..........

kat sini aku cuma nk cerita ap yang aku rasakan....sebenarnya aku dah x tau nk luahkan kat sapa lg....kat sni je aku boleh luahkan ap yg aku rasa.....
pagi td bile bagun dari tdur je,,,trus tgk ensd....hati mula berbunga2 bile tgk sape yg hntar msg tu,,,tp bile baca msg yg dia bg,,,,rasa sedih sgt2,,,entah la rasa mcm da ptus asa je nk hdup,,,tp nk buat mcm mna kn,,hidup msti dteruskan.....sejak akhir2 ni hubungan aku x mcm dlu lg,,,,smue da brubah,,sejak aku btrus-terang dgn dia....dia seolh2 BENCI sangat dengan aku...
Memang smue ni salah aku pun,,,memang patut pun kalau dia benci kat aku....BODOH kan aku ni.........selalu menyusahkan


                               HURMMMMM........

Sedih sangat2,,,,tak tau dah nk ckp mcm mane lg....aku hanya blh smpan smue prsaan ni kot...aku nk sangat tgk hbgan aku n dia mcm dlu lg.......t apa slh aku lg....Bile aku tnya ,,dia x prnah jwp....mungkin aku bkn yg terbaik utk dia kot...aku tau...aku x sempurna mcm orang lain.....Aku cuma nk dia tau yang aku teramat2 SAYANG kan dia....Aku x ad orang lain selain dia......Jika aku tak bersama dia lg,,,aku nk sangat tgk dia bahagia bersama orang lain.....tapi sebelum tu,,,,terima kasih sangat2 kat dia sebab selama ni dia sangat memahami aku.......YA ALLAH TOLONG LAH AKU...Berikan lah aku kekuatan untuk tempuh semua masalah ini......

           MAAFKAN AKU SEBAB AKU TAK DAPAT JADI YANG TERBAIK UNTUK DIA....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan