Ahad, 25 September 2011

PERASAAN AKU







HEY........
kowg nak tau tak...semalam sebelum aku tido ada sowg kwan aku tepon...dia cakap cm ni "BEB KAU ON FB SKRANG,,AD ORNG SOUND2 KAU"....aku pun ckap dgn kawan aku tu "TAK PE LAH BIO JEK,,NANTI BESOK PAGI AKU TGK LA"........Hati aku mula tak tenteram,,nak tido pun x bole...nk bukak FB malas sebab dah malam sangat...Lepas tu pagi2 lg td aku dh on9,,aku tgk smue yang DIA komen dkat gmba KEKASIH HATI aku...Aku  makin pnas,,ikut hati aku nak jek maki dia tp aq mls,,.Apa tah maslah DIA dengan aku,,setahu aku,,aku tak ada pun carik pcal dengan DIA,,,DIA yang carik pasal dengan aku adalah....aku mlas nak gduh-gaduh ni,,sebab tu bukan cara aku..kalau DIA tak puas hati dengan aku,,,jumpe ar aku...aku x suke orang cakap-cakap belakang ni...Aku rasa PEMPUAN ni memey nak rasa kena KAKI dengan aku agak nye,,bru DIA serik agak nye..

kepada KEKASIH HATI saya rasa betul2 kecewe sebab jadi macam ni...saya tak sangka....kata SAYANG,,tapi kenapa timbull perkara yang macam ni????kalau awak COUPLE dengan DIA awak cakap lah terus terang,,,,Saya tak suke lah kena sound2 macam ni...Saya seolah2 diPERMAINKAN..dah banyak kali SAYA sabar...TOLONG AWAK JANGAN BUAT SAYA MACAM NI....Saya tahu saya tak secantik DIA...DIA comel..SAYA tak...DIA pandai...SAYA tak...mungkin DIA sayang awak lebih dari saya..kalau AWAK x suka SAYA...AWAK cakap lah...SAYA betul2 sedih dengan semua ni...baru je hari tu saya HAPPY2 dengan AWAK...sekarang SAYA dah sedih balik dah...SAYA dah beri semua kepercayaan saya dekat AWAK......HURMMMMMMMMMM......................................

Rasanye macam nak tampar jek muka DIA tu sampai berdarah..tapi saya bukan MANUSIA yang macam tu...SAYA ada hati dah perasaan.....tolong lah jangan main2kn hati dan perasaan saya....SAYA betul2 terluka skarang ni...HARAP AWAK PAHAM...

mooD ~(SEDIH+KECEWE+GERAM)............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan