Isnin, 26 September 2011

 LOVE YOU DAD!!!!!!!!!!!

terima kasih ayah memberi kami perlindungan dari hujan mahupun panas
terima kasih ayah menyuapkan kami dengan rezeki hala hasil dari tulang 4 kerat mu
terima kasih ayah menghantar kami semua ke sekolah dan mengenal huruf dan angka
terima kasih ayah kerana sudi menjadi tempat luahan dimana kita selalu mengadu
terima kasih ayah kerana senantiasa mendoakan kejayaan buat anak2 mu
terima kasih ayah menjadi penyokong setia dikala kita bermuram duka
terima kasih ayah membesarkan kami dengan kasih sayang mu
terima kasih ayah di atas ilmu yang ayah curahkan


Ayah maafkan jika saya selalu membuat ayah sakit hati.saya tahu walaupun ayah tak pernah meluahkan namun jauh di sudut hatimu aku dapat merasakan yang kamu selalu kesunyian...InsyahAllah suatu hari nanti  akansaya nak tunaikan kewajipan saya sebagai seorang anak izinkan saya untuk membalas segala jasa dan pengorbanan agung mu itu...Ya Allah lindungilah ayah dan ibu kita agar semoga mereka panjang umur dan mampu melihat dan merasa kejayaan anak merka sebelum mereka menutup mata buat selama2nya..

1 ulasan: